Aangepaste dienstverlening gemeente
De dienstverlening van de gemeente is op donderdag 19 en vrijdag 20 juni aangepast.
Dit vanwege de overgang naar een nieuw systeem. De gemeente is gewoon telefonischbereikbaar en het gemeentehuis is geopend volgens de normale
openingstijden. Dit betekent dat u bijvoorbeeld bij de balie aangifte kunt doen van de geboorte van uw kind, een overlijden of een verhuizing.
Vergunningsaanvragen verlopen via het landelijke Omgevingsloket. Deze komen wel binnen, maar worden niet ingeboekt. U ontvangt dus pas een paar dagen later een ontvangstbevestiging.
De gemeente verstrekt deze 2 dagen geen reisdocumenten zoals een paspoort. Houd hier rekening mee als u (vakantie) plannen heeft. Dit is ook zo voor de uitgifte van een rijbewijs of het aanvragen van een uittreksel basisregistratie personen. Alle digitale aanvragen via de website zijn pas maandag 23 juni weer beschikbaar.
Nog vragen? Bel op werkdagen met 013-5310610. (Afbeelding: gemeente Goirle)