Oplettende buurtbewoner voorkomt grote brand in Goirle

Een oplettende buurtbewoonster heeft woensdagmiddag een grote brand voorkomen in een woning aan Den Brem in Goirle. Ze belde de brandweer toen ze merkte dat er brand was in de woning.

‘’Ik was mijn hond aan het uitlaten toen ik een alarm hoorde. Op dat moment begon mijn hond ook heel erg te trekken naar dat huis. Ik heb geklopt op de deur, maar niemand deed open. Toen heb ik de brandweer gebeld’’, vertelt de buurbewoonster.

Een omgevallen kaars was de oorzaak van de brand. De brandweer had de brand snel onder controle.